joi, 16 septembrie 2010

THEjeweller (by Giulia) iniţiază o colaborare cu fotograful Oana Mihoc – YooKee Photo

Am cunoscut-o pe Oana întâmplător, şi cred că a fost o apreciere reciprocă a artei pe care o creem fiecare: eu – bijuterii, Oana – fotografii profesionale. Amândouă încercăm să scoatem la iveală şi să punem în valoare frumosul din oamenii cu care intrăm în contact.

Poate nu întâmplător, autodescrierea Oanei pe blogul ei începe aşa: “Viaţa vazută prin lentila unui fotograf este asemenea unui joc cu mărgele de sticlă.” Totodată, m-am regăsit în dezideratul ei, un deziderat pe care doar cei care oferă artă celor din jur îl pot avea: “Mă hrănesc spiritual cu emoţia unei persoane când işi vede fotografia şi exclamă “wow!”. Fericirea mea se raportează la fericirea pe care o aduc oamenilor.” 


Foto: Oana Mihoc, YooKee Photo                   
Model: Dana Jumuga purtând brăţara Pearly Blue Lace, o creaţie THEjeweller (by Giulia)
Makeup: Bianca Marca







Foto: Oana Mihoc, YooKee Photo
Model: Dana Jumuga, purtând colierul
                 TRANSPARENCY, o creaţie     
                 THEjeweller (by Giulia)
Makeup: Bianca Marca





Oana e o fată energică, un fotograf deosebit de talentat, un profesionist remarcabil, cu un resumé impresionant. Am fost amandouă de acord să iniţiem o colaborare, astfel încât ieri, în 15 septembrie, a avut loc prima şedinţă foto a Oanei, desfăşurată în noul ei studio, YooKee Photo, la care am participat cu accesorii marca THEjeweller. Ce a ieşit se poate vedea din fotografiile afişate atât pe blogul meu, cât şi pe blogul Oanei


Foto: Oana Mihoc, YooKee Photo                   
Model: Dana Jumuga purtând colierul QUEEN'S, o creaţie THEjeweller (by Giulia)
Makeup: Bianca Marca


Pentru mai multe informaţii cu privire la activitatea Oanei Mihoc vă rog să vizitaţi site-ul oficial YooKee şi blogul : YooKee Photo.



Niciun comentariu: