miercuri, 14 iulie 2010

Cercei LIBELLULA

Pentru a da posibilitatea asortării brăţării LIBELLULA, am creat cerceii cu acelaşi nume, inspiraţi de natură. 

Reprezintă două libelule atârnate în direcţie oblică, de una dintre cele două antene, ceea ce le conferă un aspect jucăuş. Cerceii sunt confecţionaţi manual din sârmă placată cu argint şi pietre semipreţioase ţesute, dispuse în degrade, astfel încât să formeze un colorit cu note de albastru. La exterior am ales să încorporez lapis lazuli (albastru închis), interiorul aripioarelor este lucrat din calcedonie albastră (bleu ciel), iar mijlocul este format din cristal de stâncă (transparent). Am ales tortiţe din argint 925, pentru a putea fi purtate de orice persoană sensibilă la metale.

Pot fi purtaţi singuri sau împreună cu brăţara “LIBELLULA”, de către orice femeie care optează pentru bijuterii elegante, deosebite, dar cu un aspect tineresc şi jucăuş totodată.

2 comentarii:

Vilhelm man spunea...

Frumosi!

THEjeweller spunea...

Îţi mulţumesc mult, Valy. Te mai aştept pe blogul meu, mai ales că, în curând voi avea şi bijuterii pentru bărbaţi :) Intenţionez să postez numai creaţii de bun gust, mai ales că bărbaţii sunt muuuuult mai pretenţioşi, v-am citit eu :)))

Numai bine!

Giulia