luni, 19 iulie 2010

Set QUEEN’s - bijuterii pentru teatru


Iată la ce lucrez de mai bine de o săptămână :). Este vorba despre o colaborare în vederea creării de bijuterii pentru teatru. Setul QUEEN's a fost creat special pentru spectacolul de teatru "Videoclipe. Videoclipuri?”, după Saviana Stănescu, produs de Asociaţia Actorilor Profesionişti Master Show şi este purtat în cadrul acestui spectacol de către actriţa principală, Adelaida Zamfira. Deocamdată voi afişa doar imagini ale bijuteriilor, urmând ca mâine să pot publica şi câteva imagini din cadrul spectacolului. 

Setul QUEEN’s are un design special, amintind de vechile bijuterii regale. Este format dintr-un colier opulent, realizat sub forma unor flori supradimensionate din sârmă placată cu argint, pe care s-au ţesut boabe de granat şi fulgi de cristal de stâncă şi un inel asortat, realizat din aceleaşi materiale, într-un design constând într-o singură floare supradimensionată. Totul este lucrat manual, în realizarea acestui set de bijuterii neutilizându-se alte furnituri decât materiale brute (sârmă placată cu argint şi pietre semipreţioase). Atât colierul, cât şi inelul, sunt reglabile. Colierul are un sistem de prindere la spate.

Îi mulţumesc actriţei, asistent universitar, Adelaida Zamfira pentru această oportunitate.
 




4 comentarii:

Cirja Miruna spunea...

Frumos.Ii reda un aer foarte elegant.Foarte frumos:)

THEjeweller spunea...

Ma bucur ca iti place.

Anca spunea...

Imi place.foarte frumos,dar eu prefer mai mult combinatia dintre alb si negru.imi place mai mult contrastul dintre cele doua culori,si nu prea imi place rosul mie....dar nu este mai frumos decat cel cu flturi:D cel cu fluturi e perfect:)

THEjeweller spunea...

In curand voi pune si niste poze de la spectacol. Din pacate aparatul cu care am facut pozele mi s-a furat inainte de a descarca pozele ...:( Dar Adelaida purta o rochie ampla din tafta visinie si avea nevoie de accesorii in acelasi ton. De aceea am ales granatul. Oricum, ma bucur ca iti place setul cu fluturi tomnatici :) E ultima creatie. Acum urmeaza un colier cu perle negre naturale pe care sper sa il pot posta spre sfarsitul saptamanii.